Regulamin Ogólny.
I. Sprzedawca – ALLinONE (ALLinONE to nie firma, jedynie przydomek), Michał Kaczmarek
II. Konsument – Klient, który wyraża chęć zakupić towar, sprzedawany przez Sprzedawcę, bądź dokonał zokupu.
III. Regulamin Gwarancyjny – regulamin gwarancji. Określa postępowanie w przypadku, gdy Konsument chce skorzystać z prawa gwarancyjnego.
1. Sprzedawca jest zobowiązany do utrzymywania rzetelnych i aktualnych informacji na stronie allinone.opx.pl oraz na portalach aukcyjnych, którymi się posługuje.
2. Sprzedawca jest zobowiązany do korzystania tylko i wyłącznie z produktów wiadomego pochodzenia, oryginalnych, od producenta, wraz z ważną gwarancją producenta (o ile takowa zostanie przez producenta wydana).
3. Sprzedawca jest zobowiązany do natychmiastowego reagowania w przypadkach określonych paragrafami tego regulaminu.
4. Konsument jest zobowiązany do przestrzegania swoich praw i obowiązków, wynikających z niniejszego regulaminu.
5. Konsument, jeśli dokonuje zakupu (za pomocą sklepu internetowego, dyspozycji telefonicznej lub poprzez portal aukcyjny Allegro [nick Sprzedającego „mrmiskaczor”]), zgadza się ze wszystkimi punktami niniejszego Regulaminu Ogólnego, Regulaminu Sprzedaży oraz Regulaminu Gwarancyjnego, oraz oświadcza, że zapoznał się z informacjami w nich zamieszczonymi przed dokonaniem zakupu i zrzeka się wszelkich roszczeń co do realizacji sprzedaży, towaru zakupionego oraz reklamacji, zrzeka się możliwości zwrotu towaru w terminie 10 dni od chwili jego zakupu (która jest zapisana w art. 7. 1 „Ustawy o ochronie niektórych praw konsumenta”).
6. ALLinONE świadczy usługi drogą elektroniczną. Oznacza to, że nie istnieje możliwość odbioru osobistego towaru w miejscu stacjonarnym.
Regulamin Sprzedaży.
1. Sprzedawca jest zobowiązany do informowania Klientów o zmianach w statusie zleceń w ciągu 30 dni od chwili zakupu przez Konsumenta.
2. Sprzedawca jest zobowiązany do wysłania przesyłki z zakupionym towarem w najkrótszym możliwym czasie, po otrzymaniu zapłaty za towar.
3. Sprzedawca jest zobowiązany do bieżącego ustalania oraz uaktualniania dostępności towaru.
4. Konsument jest zobowiązany do zapłaty za zakupiony towar w dniu kupna towaru, o ile strony nie ustalą inaczej.
5. Konsument jest zobowiązany do podania prawdziwych danych dostarczenia przesyłki.
6. Towar wystawiany do sprzedaży przez Konsumenta pozyskiwany jest tylko i wyłącznie z legalnych źródeł.
7. Towar wystawiany do sprzedaży nie musi być koniecznie zakupiony u Polskiego dystrybutora. Musi jednak być zgodny z opisem przedmiotu oraz posiadać większość cech opisanych w opisie przedmiotu.
8. Towar wystawiany do sprzedaży jest najpierw dostarczany do Sprzedawcy, następnie do Konsumenta. Sprzedawca ma obowiązek sprawdzić stan towaru przed wysyłką do Konsumenta.
9. Standardowy czas realizacji zamówienia wynosi 60 do 90 dni roboczych. Mogą pojawić się przypadki w których termin realizacji dostarczenia może skrócić się do 2 dni roboczych (jeśli towar znajduje się już u Sprzedawcy).
10. Jeśli termin realizacji zamówienia skróci się, Sprzedawca jest zobowiązany poinformować o tym Konsumenta w ciągu 2 dni roboczych od chwili zaistnienia sytuacji.
11. Sprzedawca wystawia ogłoszenia sprzedawanych przedmiotów na aukcjach w portalu Allegro.pl. Podawany jest tam najkrótszy możliwy czas realizacji zlecenia zakupu. Sprzedawca do każdego zakupionego towaru dołącza umowę kupna-sprzedaży towaru.
12. Towar zakupiony przez Konsumenta może być Chińskiej produkcji (tzw. „podróbki” tej samej jakości, jednak bez logo marki), ale jedynie zakupiony w legalny sposób oraz zaimportowany do Polski również w sposób legalny.
Regulamin Gwarancyjny.
1. Gwarancję przyznaje producent urządzenia, chyba, że producent urządzenia nie przewidział gwarancji do produktu.
2. Jeśli urządzenie posiada wady fabryczne, Sprzedawca jest zobowiązany do skierowania towaru do autoryzowanego serwisu producenta, bądź naprawy urządzenia, jego wymiany, bądź do odesłania towaru do Klienta z zaznaczeniem, że nie ma możliwości naprawy towaru.
3. Konsument zauważający wadę fabryczną telefonu, jest zobowiązany w ciągu 10 dni kalendarzowych poinformować Sprzedającego o zaistniałym fakcie oraz do uzgodnienia sposobu oraz terminu składania reklamacji.
4. Reklamacje Konsument powinien przesłać drogą elektroniczną na adres e-mail: allinone@t.pl (reklamacja powinna zawierać: ksero umowy kupna-sprzedaży dołączonej do zakupionego towaru u Sprzedawcy, pisemny wniosek z: nazwą towaru, datą zakupu oraz wyszczególnionymi informacjami o zaistaniałych usterkach).
5. Jeśli Sprzedawca oznajmi, że Konsumentowi przysługuje prawo do zwrotu pieniędzy za wadliwy towar, Konsumentowi zostanie zwrócony koszt zakupu towaru (bez kosztów przesyłki) na podany przez Konsumenta numer bankowy.
6. Konsumentowi przysługuje prawo zwrotu pieniędzy w przypadku: wady fabrycznej telefonu, która uniemożliwia jego poprawne działanie a koszty naprawy / wymiany na nowy są wyższe, niż koszt zakupu towaru.
7. Sprzedawca rozpatruje reklamacje Konsumenta w ciągu 72 godzin od chwili jej otrzymania.
8. Sprzedawca jest zobowiązany do odpowiedzi na reklamację w ciągu 72 godzin od chwili jej rozpatrzenia.
9. Konsumentowi nie przysługuje prawo do 10 dniowego zwrotu towaru bez podania uzasadnionej przyczyny (Konsument zrzeka się prawa z Art. 7.1 „Ustawy o ochrnonie niektórych praw konsumenta”)
Informacja końcowa:
ALLinONE zastrzega sobie prawo do poprawiania, edytowania oraz błędów w w/w regulaminie.
ALLinONE